Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Κωπηλάτης του χρόνου

Περάσανε χειμώνες
Περάσανε καλοκαίρια
Περάσαν χρόνια ολόκληρα
μα μέρα δεν πέρασε που να μην σε σκέφτηκα
κι οι νότες ακόμα γυρίζουν στο μυαλό μου
Παίζουν μαζί μου
και εγώ αφήνομαι στο παιχνίδι τους
Μου τραγουδούν το δρόμο της επιστροφής
το δρόμο προς τον έρωτα του έρωτα
Είναι αδιέξοδο;
Κανείς δεν ξέρει
Εγώ αυτόν διάλεξα να βαδίσω

Μοιάζει με κύκλο
Κάθε τέλος μας και αρχή μας
Κάθε τέλος και σημάδια
Τελευταίο σημάδι ένα κάψιμο στα χείλη
να με καίει μέχρι την επόμενη αρχή
Ίσως να ΄ναι το ίδιο τυχαία
Ίσως πιο όμορφη από κάθε φορά
Τα σώματα μας διαβήτης στον πιο μεγάλο κύκλο

Θα χει το χρώμα του κρασιού
το άρωμα του γιασεμιού
και πάνω στον ρυθμό του δοξαριού
εγώ στο κέντρο θα χορέψω τη ζωή

Είμαι εδώ, λίγο μετά το τέλος
λίγο πριν την αρχή
Κάνω κουπί στη θάλασσα του χρόνου
να φύγουνε οι μέρες γρήγορα
Ξεχνάω να τις ζήσω γιατί ζω στο όνειρο μου
Τι χαζή..
Μα υπάρχει πιο όμορφη χαζομάρα απ'τον έρωτα;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου