Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Δίλημμα


Ένα πρωινό που κοιτάχτηκα στον καθρέφτη 
κατάλαβα ότι έχασα τον εαυτό μου
μέσα σ'αυτό το χάος του έρωτα μας
Και δεν φαντάζεσαι πόσο αγαπούσα αυτόν τον χαμένο εαυτό
τον ελεύθερο, δημιουργικό και ταξιδιάρικο εαυτό μου

Ήρθα γεμάτη στον κόσμο του έρωτα 

μα από 'κει δεν φεύγεις χωρίς να πάρεις κάτι 
και έπρεπε να κάνω χώρο 
γι' αυτό το κάτι το καινούργιο 
Μα πως να διαλέξεις ανάμεσα σ'αυτά τα δύο τρένα;
Σ'αυτό που ξέρεις πως σε ταξιδεύει αργά και ασφαλή 
και στο άλλο που υπόσχεται να σε πάει πιο μακριά
Μήνες στην αναμονή να μην μπορώ να διαλέξω
Κουράστηκε το απλωμένο χέρι σου το ξέρω
κουράστηκε να περιμένει

Ότι κι αν διάλεγα κάτι θα κέρδιζα κάτι θα έχανα
Είπα καλύτερα να τα βρω με τον εαυτό μου
Ίσως και να τρόμαξα μπροστά στο καινούργιο
είχα βολευτεί στη μοναχική ζωή μου
Ποτέ δεν μου άρεσαν οι αλλαγές 
τάραζαν την ησυχία μου

Τώρα λοιπόν που διάλεξα, ψάχνω

Ψάχνω συνεχώς κι αδιάκοπα 41 μέρες
Έψαξα στους δρόμους και τα μαγαζιά της πόλης
έψαξα στο νησί και τα βουνά
ακόμα και στον ουρανό
και μου φαίνεται απίστευτο
μα πράγματι, δεν τον βρήκα ακόμα
Μεταξύ μας δεν πιστεύω πως θα τον βρω ξανά
όχι αυτόν καθεαυτόν τουλάχιστον

Όπως είπα, απ'τον κόσμο του έρωτα 

δεν μπορείς να φύγεις αν δεν πάρεις κάτι
δεν μπορείς να φύγεις ο ίδιος άνθρωπος που ήρθες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου